Promota Dropbox

Om några veckor börjar jag på KTH igen. Det blir något helt nytt den här gången, flyttar ner till Täby och har ca 15min dörr till dörr till skolan tack vare roslagsbanan. Kommer åka ifrån alla vänner jag fått upp bekantskapen med igen här i Dalarna. De som jag blandannat gick med på högstadiet och många andra. Kommer sakna dem.

Lärt känna mig själv har jag väl också gjort. Inte så jag kan förklara vem jag är till 100% men det kan nog ingen. Om någon kan det så är de dumma i huvudet :)

Som rubriken berättar vill jag lägga fram Dropbox i ljuset. Det är en helt fantastisk app som laddar över bilder och filer från din telefon direkt till datorn via internet. Detsamma gäller från dator till mobil. Ingen fara när det gäller anslutning du kan välja att Dropbox endast ska ladda över bilder och filer när du är i kontakt med wi-fi. Lite begränsad lagringsstorlek men om du får någon att börja använda det så får du extra GB. Man kan även betala så man får riktigt stora utrymmen. Jag använder dock gratis versionen och har ca 5-6GB och jag har inte fått några genom värvning.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0