Wordfeud - davidhagen

Snabb sammanfattning. Bra jul och bra nyår! Fick mycket roligt under julen. XBOX-LIVE GOLD, The Bro Code (by Barney Stinson), T-Shirts, Illusterad Vetenskap i 4 veckor, Angry Birds gosedjur och ett vin direkt från Frankrike!

På nyår hade jag och mina vänner planerat en hejdundrande fest på herrgården! Blev mycket bra kväll som avslutades runt 6 tiden efter en hel flaska whiskey i rödarummet. Tack alla som kom! Var så roligt att se gamla välbekanta ansikten!

Liggger i Ebbas säng just nu. Har läst igenom manuset till en bok jag fått i uppgift att illustrera. Ska bli spännande att se hur det slutar! Ebba sitter på golvet och målar till sitt projektarbete. Mycket kreativt! Hon ändrar sig konstant men det blir mycket fint!

Vi känner att vi är lite värda något extra efter denna dag. Vi har ändå hållit på i snart 3 timmar konstant. Jag har även försökt nå arbetsförmedlingen i Gagnef utan resultat. De jävlarna svarar ju aldrig! Jag har lämnat mitt namn och nummer 2 gånger i telesvararen. På nätet står de att de ska ha öppet... Skönt att vara arbetslös ett tag men sånt här krångel är bara drygt.

PS. adda davidhagen på wordfeud.

Kommentarer
Postat av: Tova

Jag tror att jag ska adda davidhagen när jag börjar plugga eller så. då kommer jag heta tovaisyrholn!

2012-01-13 @ 10:13:06
Postat av: Tova

Och vad hände efter nyår? ;)

2012-02-03 @ 20:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0