Vinterfest eller inte

Idag testade jag att jobba. Har funkat överaskande bra men nog känner jag av sjukan som lurar. Får se om jag följer med på vinterfesten som är ikväll på parken. Förfest hos Sörling och allt!

Vi pratar om växthuseffekten i kemin och i tekniken i åttan nu så jag visar min klass den oscars belönade "en obekväm sanning" av Al Gore. Fick se den på gymnasiet och den ändrade min syn att se världen. Hoppas den gör det på mina åttor!

Jag har världens finaste tjej. Även om hon inte tror det.


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Ååå bra David!!! :D Bästa filmen! Kommer du ihåg vårat miljöprojekt med lekisbarnen?

2011-11-25 @ 19:45:12
URL: http://queenofsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0