Hur fan funkar menyn???

Är på skolan och bloggar som vanligt. Verkar hitta inspiration till det just då jag är här. Idag har eleverna studiedag då det är besiktning av skolan. Men vi lärare ska vara här ändå. Jag åkte hit till 12.45 för det är då jag brukar börja min första lektion på tisdagar, tänkte att jag inte borde åka hit vid 8 och sen kräva mer pengar. Jag har ju ändå timlön.

På min lediga morgon har jag myst med Ebba som sov över. Vi har flyttat upp från golvet och madrasserna där vi tills nu sovit eftersom min säng var för liten att sova 2 i. Men nu har vi slagit ihop min och johans gamla säng och även satt en sänggavel på den. Super lyxigt! Plus att det inte blir lika dammigt som att sova på golvet. Lättare att bädda också!

Sen spelade jag Skyrim efter att Ebba åkt. Morsan hämtade det åt mig på fredagen för jag skulle till Stockholm med Jocke och gänget. Mer om helgen nån annan dag.



Iaf, lovade er en recension på den så...
Början på spelet var tråkigt och platt. Blev bevsiken på den konstiga och avskalade menyn för equipments och items. Men efter att ha klarat mig igenom den första banan och tagit mig till en by så började jag se skönheten. De går tillbaka till rötterna på spel. Då man fick klara sig själv. Visst det finns uppdrag men jag får inga hjälpmedel att klara dem. Älskar det! Sen är det snyggt som stryk! man kan bara gå runt runt runt utan att göra något. De är så vackert bara!

Ebba har skaffat glasögon. Så här sexig ser hon ut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0