@ Mockfjärdsskolan

Återigen en bra lång paus jag haft från bloggeriet, men nu är jag här. Sitter i arbetsrummet på mockfjärdsskolan där jag är matte & NO lärare sen en tid tillbaka. Men det får jag berätta mer om sen för jag ska strax hämtas av min fader som också slutar nu. Jag slutar egentligen senare men av någon anledning vill ingen ha möte så då passar jag på att åka hem.
Vi ska åka in till lillstup innan floda och hämta de sista sakerna som är där (någon låda med gammal saft som farsan vill ha hem) dee ska nämligen riva alla hus som Fortum äger. Många saker hamnar på tradera bara jag får tummen ur!

När jag kommer hem tänker jag berättta mer om jobbet på Mockjock Highschool och även mer om spelen
Star Wars: The Force Unleashed
The Elder Scrolls V: Skyrim - Nordic Edition
Zelda: Skyward Sword Limited Edition

Mycket smått och gott att vänta på så att säga! :)

Ps. Ebba har skaffat glasögon och jag kan inte bärga mig att få se!

Kommentarer
Postat av: ebba

ps. kan knappt börga mig till att få höra om spelen :P



fin du e som bloggar:))

2011-11-08 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0