Ett djur och en människa i samma rum

Första dagen som sjuk på med nya jobbet. Kände redan i tisdags att det började värka i kroppen och på onsdagen kom yrseln. Har för det mesta legat och spelat Skyrim (skyring för vissa) och pelle har legat bredvid mig. Vi har båda legat och hostat och pelle han spydde tom i min säng. Aja baja katt! Mår bättre nu iaf vilkett känns great!

Har även kollat en del på vanliga tvn och ätit mat från pönis som morsan kom hem med. MUMS!

Lyssnar nu på Regina Spektor vilket var fasligt länge sedan!

Några som läser min blogg kanske vet att jag har en vän sedan gymnasiet vid namn Anders Backlund. Troligtvis den snällaste (och ibland naiva) människan som någonsin satt sin fort på denna jord. Samt med ett ordförråd från en ordbok som endast lär finnas i Anders parallella universum. Missförstå mig inte det är out of space de han säger!

Anders i egen hög person.

Varför jag tar upp honom är för att Anders har en kompis (någon annan än mig förstås) en barnkompis tom, som är duktig på att vara oerhört kreativ och tom har en egen hemsida med massa skit (bra skit! (dvs bra saker)). Ni måste kolla in den! Rekommenderar Hourly comics, Calle och Anders! Och förstås det jag vill komma fram till, dvs "Hallå där!".
Hourly comics handlar om mannen bakom hemsidan, Jakob Burrows och är ett gäng seriestrippar om varje timme under ett dygn.

Calle och Anders är små kortfilmer eller dokumentärer om de två vännerna Calle och Anders och deras sätt att bara vara dom. Otroligt under¨hållande, jag gråter när jag ser det!

Sen det senaste på hemsidan: Hallå där! som är en podcast med Jakob, Calle, Anders och Dennis! Och det här rekommenderar jag något otroligt! Det är så jävla kul! varje avsnitt brukar vara ca 2timmar långt. SUPER!!!!!

Länk till sidan --> http://www.awesomepedia.org/

Länk till "Hallå där!" --> http://www.awesomepedia.org/podcast/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0