Plus att jag dessutom är sjuk!

Om jag inte redan sagt det så säger jag det igen. Jag jobbar typ 30%mer i år än förra året vilket gör att jag har extremt lite ledigt. Som tur är så har jag Ebba att luta mig emot när jag kommer hem. Om hon inte är i Falun som ikväll och leker med sina kompisar.

Så mitt liv just nu är ICA Nära Dala-Floda med film och mys på kvällarna med Ebba. Om Ebba inte är där så ligger jag och spelar på mitt nya Wii med Zelda Twilight Princess. Som för övrigt inte alls känns särskillt genomarbetat. Typ no magic och då syftar jag inte på att magimätaren helt saknas utan på stämmningen. Vad tog mystiken och sånt vägen? Känns inte som att spelet cirkulerade på Link eller Zedla alls utan mer på Midna. Jaja Zelda Skywrad Sword ser iaf mer lovande ut. Eftersom de ska ha influenser från Wind Waker som jag älskar! Måste verkligen göra ett kärleks inlägg till det spelet sen. Och om det inte är Ebba eller wii så är det väl någon sammankomst med alkholförtäring att gå på.

Snart dags får Ebbas och min årsdag, den 31 juli. Vi ska nog gå på bio och se en film. Jag vill se Harry Potter och Ebba vill se Kronjuvelerna. Får se vilken det blir. Harry Potter har ju födelsedag den 31 juli påminde Ida mig om. Vi kommer nog äta något gott också, måste kompensera eftersom Ebba fått säga nej till sina kompisar att följa med till Emmabodafestivalen så jag måste göra de här dagarna till hennes allra bästa! Ska iaf försöka!

Studio Ghibli har gjort en ny film igen och vi som inte äns fått The Borrowed Arrietty till Sverige än. Jaja det är väl bara att vänta. Den här ser också rätt bra ut även om de lutar åt ett drama bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0