Nu rättar vi!

Kör igång med att rätta 8:ornas läxförhör om fetter, kolhydrater och proteiner. Ett tungt jobb men måste göras. Sitter dock istället med att sortera upp allt pedagogiskt i olika högar så nästa eldsjäl som börjar här sen ser direkt vad eleverna haft för sig första halvåret.

I eftermiddag ska betygen sättas för mina 8:or eftersom jag inte kommer hinna på onsdag. Behöver som sagt någon som sitter med mig och godkänner mina betyg jag delar ut. Sen hem och förhoppningsvis städa! Behövs nu, chips överallt! Men det gör inget, mest dammet som är jobbigt.

Önskelistan min då? Ja den är inte lång. Känns som att jag inte önskar mig något riktigt mycket som föregående år. Kanske en synt eller något sånt. Johan tog ju keyboarden med sig när han flyttade till Sundsvall, vilket har gjort att jag tappat 80% av alla låtar jag en gång i tiden kunde. Känns förjävligt.



Skillat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0