Byte

Bytte ritsal idag. Finns två st och jag sitter i den andra nu. Den nya salen är bättre och större men dom jag hamnade med är skit tråkiga. Typ ensamvargar som egentligen inte gillar andra människor :P Jaja fick massor gjort idag iallafall. Gjorde klart en uppgift vi fick idag som ska vara klar på måndag. Sen kom jag på vad jag ska göra på den nya uppgiften vi fick igår, eller jag fick lite olika idéer.

Gjorde klar Rub och Jennys loga nyss.


Dom gillade den. Skönt att den är ur världen, nu ska jag bara börja på Adams tatoo.


En bild som Alexandra tog på Crash Course festen. Jag dödar nån random guy med ett lasersvärd, var faktiskt

Kommentarer
Postat av: Linnea

Och du som sa att era fester var tråkiga :O

2009-10-02 @ 11:40:55
URL: http://sweetaprilfools.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0