Födelsedags helgen

Äntligen kan jag sätta mig ner för att ta det lite lugnt. Har dock haft kul men det är skönt att slappa lite.

Fredag
Började morgonen med att fixa inför begravningen för farfar som var på eftermiddagen. Satt och väntatde på Johan i 40 min vid tåget för att sedan få veta att tåget inte skulle komma och att han var i mockfjärd. Då blev det lites stressigt i och med att vi skulle vara i kyrkan 1. Men jag körde jätte fort så vi fick faktiskt en hel timme på att fixa Johans och mina kläder.

Det var jätte fint i kyrkan, jag blev helt paff. Utanför så var jag inte så ledsen men när vi gick in och musiken spelades så bara forsade det ut vatten. Jag får nästan tårar i ögonen nu i denna stund.
Sen blev det lite glädje tårar också för farmor fick träffa sin syster som hon nite sett på ca 10-15 år. Dom kramades hela tiden.

Efter det så åkte jag in mot Borlänge för att fira Mira. Hon fyller år på Söndag (idag) men hon och Jocke åker mot Egypten så då skulle hon inte gå att fira. Hon fick ett par glasögon som det stod Grattis på eller nått i den stilen.
Det blev ingen utgång men en skön kväll hemma hos Jocke med som vanligt väldigt mycket och trevligt folk. Jag åt upp Jockes panpizza förråd. Samt all mjölk och all ost under kvällens lopp. Sen träffade vi på en kille som började mucka med hela vårt gäng. Fattar inte varför han inte var rädd. Han stod där helt själv med super spinkiga armar mot en hel grupp killar där 4/5 är stora som berg.


Stackars Nattis råkade ut för Jocke med kniven
   

Lördag
Sov över hos Jocke. Vi gick upp 8 för då vaknade Mira för hon skulle iväg på nått. Alla andra som legat kvar åkte och åt på burger king. Sen drog vi till barnens hus och sen hem till Jocke igen för att hämta Lilly och Shorty. Lilly var hundvakt åt en så jävla ful snygg hund! Jag vill ha den hunden. Mufflan tror jag dom kallade henne. Fast hon hette Emma.Hon såg ut som en fotpall.



Vi beger oss mot marknaden till fots. Där träffar jag Matilda i ett av stånden och hon var sig lik. Hann inte säga så mycket men hon såg väldigt glad ut.

Sen så ringde jag Hannah och frågade om inte hon ville till marknaden och det ville hon egentligen inte för hon hatar Borlänge marknad. Men hon kom ändå och ja lovar hon handla mer än jag.

Sen for jag hem till Floda för att sedan åka direkt igen hem till Zandra som fyllde år. Hon fick ett gosedjur av mig. Där bjöds det på tårta och massa andra saker. Sen runt 1 åkte vi till Borlänge för Zandra ville ha cheeseburgare. Sen åkte jag hem efter en lång helg.


How long will I slide?


Kommentarer
Postat av: SARA

åhh vad tråkigt, jag beklagar... :(

2009-04-19 @ 21:22:49
URL: http://saraidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0