Tar tag i det här nu

Nu ska jag ta tag i sådant jag tycker är roligt igen. Förlorat mycket på grund av skolan. Som att skriva ner töntiga saker här och att skapa på egen hand! Fortsatte arbetet med Apocalyptas cover på Nothing Else Matters. Var tveksam till en början på att fortsätta på den, men har nog lyckats rädda bilden till det lite bättre. Även om jag tycker det är kul att teckna så tror jag nästa projekt kommer bli ännu en stålskulptur. Ska försöka göra en till låten In and Out of Love med Armin Van Buuren feat. Sharon Den Adel. Sharon Den Adel som för övrigt är SÅNGARE i Within-Temptation. Det är kanske därför jag gillar låten så mycket. Jag hörde att det lät som henne och till min glädje var det hon också!

Fick precis veta att historian ska in 1 april och inte EFTER lovet som någon annan hade sagt. Vilket gör att jag kommer få panik jobba på historian nästa vecka. Jobbigt att man nu också måste skämmas över det man skriver eftersom andra ska läsa den. Jag kommer faila big time no problemo.

På fredag ska jag åka till Falun på fest. I Ebbas lägenhet såklart tillsammans med Jocke och de gänget. Blir nog en utgång också!

Dagens nördbild kommer här. Betan till Gears of War 3 släpps snart, men jag kommer troligtvis inte få tag på den. Men det kommer bli "EPIC"! Hahaha jaa ett litet nördskämt där också!


Kommentarer
Postat av: ebba

du blogggar igen!!! trevlans!! min nörd:)

2011-03-22 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0