Jag sprang i 30 min, helt okey för mig

Hur ska jag göra imorgon? Jag har handledning 10.30 men de verkar inte vara säkert att vi blir de grupper som bestämdes i onsdags. Om de inte blir de grupperna så kommer jag inte hinna med tåget från uppsala vid 14.26. Så då är frågan om jag ska stanna hemma och låtsas vara sjuk. Vet inte än. Behöver någon som säger vad jag ska göra!

Har gjort en Ebba idag. Dvs varit effektiv! Sprungit, handlat sprit, beställt tid hos frisör (Nikita på kupolen i Borlänge, jag rekommenderar dom verkligen!) och gjort skolarbete. Nu är de bara raka sig som gäller.

Blev ganska pepp på fest imorgon! Vill så gärna dra ut! Ut på stan och fånga natten! Som på den gamla goda tiden. Hur de än blir så får jag träffa min flickvän. Det gör mig alltid glad.

Dagens nörderi
Hittade en väldigt intressant skola som jag nog kommer försöka söka in till efter arkitekt. Playground Squad i Falun där man utbildar sig till att göra spel! Och eftersom jag gått arkitektur så kommer jag vara väldigt attraktiv inom den branschen! Ja det är sant, det sitter faktiskt en arkitekt bakom de flesta spel. Känner mig ganska pepp faktiskt! Här länken till hemsidan http://www.playgroundsquad.com/Falun/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0