3DS - knulla mig!

Så många papper och dylikt som ska hanteras hela tiden! Måste fixa papper så jag kan ta ut pengar från mitt mystiska konto. måste även fixa nått färsäkringskort innan Italien.

Ja jag är hemma i Floda nu. Festen med Jocke blev najs, som vanligt med fint slir! Men Ebbas rumskompis fick magsjuka och av nån anledning kunde hon inte dra där ifrån. Alla blev sura och ja, vi drog aldrig dit. Men vi gick ut på Etage som va faktiskt najs!

Ebba sov här i natt. Hon är just nu hemma och äter och fixar, sen kommer hon hit igen mot kvällen. Jag åker hem på måndag istället för idag. Har bara historia och jag måste bara panik läsa en bok lite tills dess. Dock så börjar jag gilla boken. Känner mig pepp för mer läsande i arkitektböcker. Börjar fatta mer då. Men orka skriva om dem! Så nörd är jag inte.

Dagens nörderi
Däremot så nördar jaga andra saker. Var ju och klippte mig i Borlänge igår och innan gick Ebba och jag runt och letade en mus till hennes dator. Och då såg jag den, en dröm, en vision, ett mirakel, en ängel, en GUD. Jusst det, inne på El Giganten fanns det ett skyltex av ett 3DS! Jag trodde att det inte gick att få tag på än, att de bara fanns som prov på stora speciella mässor som E3 eller nått. Men FY så himmla coolt det var! Först fattade jag ingenting och kunde inte fokusera, men sen sa det bara klick och jag såg bortom horisonten! Det var 3D och här snackar vi UTAN glasögon! Det var något slags rallyspel och ni vet ju att jag hatar sånna spel vanligtvis, men vilket jävla spel kommer bli coolt på den där heliga hårdplastapparaten! Hört ryken om att Ocarina of Time ska komma till den. Älskar den nya kontrollen med joystick också, plus att fina nya knappar! MÅSTE HA! Jag som nästan tappat tron på Nintendo. Hur kunde jag svika er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0